ՆՐԱՆՑԻՑ՝ 1Ադմինիստրատոր 1 Գլխավոր մոդերատոր 0Մոդերատոր 1 Լրագրող 2299Սովորական այցելու
ՆՐԱՆՑԻՑ`
տղամարդ: 1404 կին: 883
Գլխավոր էջ » 2012»Մարտ»21 » «Ինտերնետը Հայաստանում». Առաջատար պրովայդերը Beeline-ն է
11:29
«Ինտերնետը Հայաստանում». Առաջատար պրովայդերը Beeline-ն է
«Բիզնես 24»-ի և «Circle.am» վարկանիշային համակարգի կողմից հրապարակվող
«Ինտերնետը Հայաստանում» զեկույցի «Հայաստանի առաջատար պրովայդերներ. ձմեռ
2012» հոդվածի համաձայն, անփոփոխ առաջատար Beeline-ի մասնաբաժինը
շարունակել է աճել: Այս տարվա սկզբում անգամ արձանագրվել է 50%-ից բարձր
ցուցանիշ (ամանորյա տոներ): 2011թ.-ի սեպտեմբեր ամսի համեմատ Beeline-ի
ցուցանիշն աճել է 0.24 տոկոսային կետով: Նշենք, որ մեկ տարի առաջ
Beeline-ին բաժին էր ընկնում հայաստանյան այցելությունների 44.14%-ը:
Փաստորեն, 12 ամիսների ընթացքում առաջտարի մասնաբաժինն աճել է 4.93
տոկոսային կետով կամ 11.16%-ով:
Երկրորդ տեղում է Orange-ը: Անցյալ
տարվա սեպտեմբեր ամսի համեմատ երրորդ բջջային օպերատորի ցուցանիշը
կրճատվել է 0.68 տոկոսային կետով: 2011թ.-ի փետրվար ամսին բջջային
ինտերնետի առաջատարի մասնաբաժինը կազմում էր 18.58%: Վերջին մեկ տարում
Օրանժ Արմենիայի մասնաբաժինը կրճատվել է 1.85 տոկոսային կետով կամ մոտ
10%-ով:
Երրորդ հորիզոնականում Ucom-ն է: 2011թ.-ի սեպտեմբեր ամսի
համեմատ ընկերության մասնաբաժինն աճել է 1.29 տոկոսային կետով: Նախորդ
տարվա փետրվար ամսի համեմատ Ucom-ի մասնաբաժինն աճել է 5.96 տոկոսային
կետով կամ 94.5%-ով:
Չորրորդ տեղում առաջատար բջջային օպերատոր
Vivacell-MTS-ն է: Անցյալ տարվա սեպտեմբեր ամսվա համեմատ ընկերության
մասնաբաժինը կրճատվել է 0.82 տոկոսային կետով, իսկ 2011թ.-ի փետրվարի
համեմատ` 0.08 տոկոսային կետով: Ըներության մասնաբաժինը նվազել է
հոկտեմբեր-նոյեմբեր ամսիներին, իսկ ձմռան ընթացքում արձանագրվել է անընդմեջ
աճ:
Հինգերորդ և յոթերորդ հորիզոնականներում են ADC և Arminco
ընկերությունները: Երկու պրովայդերների ցուցանիշներն, ինչպես և նախկինում,
շարունակել են նվազել` 2011թ.-ի սեպտեմբերի համեմատ -0.47 և -0.44 տոկ. կետ
համապատասխանաբար: Հունվարի նկատմամբ փետրվար ամսին արձանագրված աճը
պրովայդերների մոտ կորպորատիվ հաճախորդների գերակայության հետևանք է:
2011թ.-ի փետրվարի տվյալների համեմատ ADC-ի մասնաբաժինը կրճատվել է 4.09
տոկ. կետով կամ մոտ 53%-ով, իսկ Arminco-ի մասնաբաժինը նվազել է 4.72 տոկ.
կետով կամ 69%-ով:
Հունվար ամսին Arminco-ին շրջանցել և 6-րդ
հորիզոնականն է բարձրացել GNC-ALFA-ն: Անցյալ տարվա սեպտեմբեր ամսի համեմատ
ընկերության ցուցանիշն աճել է 1.16 տոկոսային կետով կամ 89.2%-ով:
2011թ.-ի փետրվարի համեմատ աճը կազմել է 1.36 տոկոսային կետ: Ինչպես
տեսնում ենք` վերջին 4-5 ամիսների ընթացքում GNC-ALFA-ի ցուցանիշները
բավական զգալի տեմպով աճել են:
Ութերորդից տասներորդ
հորիզոնականներում են Karabakh Telecom, Web և Bionet ընկերությունները:
2011թ.-ի սեպտեմբեր ամսի համեմատ պրովայդերների ցուցանիշները փոփոխվել են
հետևյալ կերպ` Karabakh Telecom` +0.13 տոկ. կետ, Web` -0.34 տոկ. կետ,
Bionet` -0.11 տոկ. կետ: Karabakh Telecom-ին հաջողվել է շրջանցել Web-ին և
զբաղեցնել 8-րդ հորիզոնականը:
Եթե 2011թ.-ի փետրվար ամսին առաջատար
10 պրովայդերներին բաժին էր ընկնում Circle.am-ում գրանցված հայաստանյան
այցելությունների 94.6%-ն, ապա այս տարվա փետրվարին սույն ցուցանիշը կազմել
է 97.04%: Անցած 12 ամիսների ընթացքում ցուցանիշն աճել է 2.44 տոկոսային
կետով: Խոշորացման զգալի գործընթացներ են տեղի ունենում նաև տասնյակի
ներսում: