Սովորում ես:Եթե այո,հավանաբար,տեսել ես,թե ինչպես են համադասարանցիներդ կամ համակուրսեցիներդ խաբում կամ՝ուրիշներից և այլ տեղերից արտագրում լավ գնահատականներ ստանալու համար:Իրականում, դա լայնատարած խնդիր է:2008թ.-ին Ջոզեֆսոնի ինստիտուտը Միացյալ Նահանգներում հարցում անցկացրեց միջնակարգ դպրոցներում սովորող մոտ 30 000 աշակերտների հետ, և նրանց 64 տոկոսն ասաց,որ այդ տարի քննությունների ժամանակ արտագրել է:Սակայն իրական թիվը շատ ավելի բարձր է՝ավելի քան 75 տոկոս: Եվրոպայում անազնվությունը նույնպես լուրջ խնդիր է,հատկապես գրագողությունը:Ինչու է այս խնդիրը այդքան անհանքստացնում:Իսկապես ուրիշներից կամ այլ տեղերից արտագրելը կարող է օգտակար լինել:Ազնիվ լինեելը այսօր լավագույն վարվելակերպն է,նույնիսկ եթե ցածր գնահատականներ ես ստանալու: Շատ մանկավարժներ ասում են,որ խաբելը լայնատարած խնդիր է դարձել,քանի որ այսօր մարդիկ մտածում են միայն իրենց մասին,ինչն էլ հագեցնում է էթիկայի անկման:Խոսելով իր համադասարանցիների մասին,երբ սովորում էր բարձր դասարանում,մի աշակերտուհի ասում է.Բոլորս...խաբում էինք:Լավ դպրոցում ուսումը շարունակելու համար բարձր գնահատականներ էին հարկավոր:Մենք բարոյական բարձր արժեքներ ունեցուղ աշակերտներ էինք ու նման չէինք էթիկայից զուրկ մարդկանց...ՈՒղղակի ուզում էինք ընդունվել լավ համալսարաններ: Նույնիսկ որոշ ծնողներ են վարակվել այդ համաճարակով:Շատ ցանկանալով,որ իրենց երեխաները հաջողության հասնեն: Մի՛ խաբեք ու գրագողությամբ մի՛ զբաղվեք: