Որքան ժամանակ է մարդը ծախսում հայելու առջև,կինը, անկասկած, ավելի շատ ,քան տղամարդը: Սակայն գրեթե ոչ մի օր չենք կարող պատկերացնել մեր կյանքը առանց հայելու: Նյու Յորքի Թայմս Քո ընկերությունը որոշել է հայելին օգտագործել որպես ամենատարածված մեդիա լրատվամիջոց: Հայելին կարող է օգտագործվել որպես արդյունավետ գովազդի աղբյուր: Այն դեռ անհասանելի է և պարզ չէ ,թե երբ կմտնի արտադրության մեջ: Այս արտադրության գովազդային սյուներից մեկը շարունակում է մնալ ամենատարածվածն ու մատչելի ձևերց մեկը: Նրա առավելությունը կայանում է նրանում,որ այն կունենա շարժականությունը,ցածր գին և պարզեցված գրանցման ընթացակարգը: Սարքը ապահովում է ոչ միայն գեղեցկություն ,այլ միևնույն ժամանակ կարելի կլինի հախորդագրություններ գրել ընկերներին: Ջեյմս Լոյին շատ մարդկանց երազանքն է իրականություն դարձրել ՝ստեղծելով առաջին սենսորային հայելին: Նա ասում է ,որ այս հայելին մի հայելի է, որը կստիպի ձեզ տեղյակ լինել բոլոր իրադարձություններին: Այս հայելին կարող է ցույց տալ ձեզ, թե ինչ եղանակ է դրսում, ինչ նորություն կա աշխարհում, ինչ պատկեր են ձեր ընկերներ ավելացվել, և որքան եք դուք աճել օրվա ընթացքում: Երբ դուք լայն ժպտաք հայելուն առավոտյան,այն կարող է ասել նաև,թե արդյոք դուք լվացել եք ձեր ատամները,թե ոչ: