Ինչպես արդեն խոստացել է, ձեզ եմ ներկայացնում այս գրառումը: 24/7 Wall St ռեսուլսի վերլուծաբանները տվել են 10 բռենդի անվանում, որոնք մարման եզրին են:
Բռենդները գալիս և գնում են: Որոշները այսօր նշաում են իրենց 125-ամյակը (Coca-Cola и Mercedes-Benz), մյուսներն էլ իրենց տեղը զիջում են ավելի նորերին, ավելի ակտիվներին: Այսօր կներկայացնեմ հենց այդ բռենդների տասնյակը:
1. Sony Pictures
Այս կինոարտադրող ընկերության պատմությունը. 1989 թվականին Sony ընկերությունը ձեռք բերեց Columbia Tri-Star Picture- 3.4 միլիարդ դոլորավ: Իսկ այժմ` 22 տարի անց, նա ստիպված է ինյքը վաճառել որոշ խնդիրներ առաջացրեց այդ ընկերությունը:
2. A&W Restaurants
Մարդիկ սիրում են ուտել, իսկ այս դարաշրջանում նրանք նախընտորում են ուտել արագ և համեղ: Ամեներիկան կարելի անվանել արագ սննդի ծննդավայր, եվ այժմ արագ սննդի ցանցն արդեն անցնել է ամերիկայի սահմաններից: Նրանցից ոմանք գնալով մեծանում, բարգավաճում են, իսկ ոմանք ստիպված են նահանջել, դրանցից է նաև А&W Restaurants-ը: Հիմնադրվել է 1919 թ., եղել է արագ սննդի առաջատար ընկերություններից, բայց հիմա չի կարող դիմակայել մրցակցությանը: 2010 թվականի վերջին նա ուներ 322 կենտորոն ԱՄՆ-ում և 317` այլ երկրներում, մինչ դեռ McDonald’s-ը նույն ժամանակահատվածում ուներ 32 հազար ռեստորան միայն Նահաբգբերում: Իսկ KFC-ին 5055 սեփական երկրում և 11 798 արտասահմանում:
Եզրակացությունը մեկն էր-հին ցանցերում արագ սննդի ժամկետն արդեն անցել էր:
3. Saab
Saab-ի համեստ առաջարկները չեն բավարարում գնորդներին: Նա չի կարողանում բավարարել սպառողի պահանջները: 2012-ին նա վաճառել 32 հազար ավտոմեքենա, և հազիվ թե վիճակը բերելավվի:
4. American Apparel
5. Sears
Ամերիկյան Sears Holdings ընկերությունը կանգնած է շատ լուրջ որոշման առաջ, նա պետք է հրաժարվի իր երկու ընկերություններից որևէ մեկից ` Sears կամ Kmart: Եվ ամենայն հավանականությամբ կփակվի առաջինը:
6. Sony Ericsson
2012-ին հեռախոս արտադրող ընկերությունը լուրջ մրցակից էր Nokia-ի (որը նույնպես տեղ է գտել այս շարքում), LG-ի և Samsung-ի համար, բայց Apple-ի ի հայտ գալուց հետո, Sony Ericsson-ը ուղղակի մղվեց հետին պլան և արդեն քչերին է հետաքրքիրում այս ապրանքնանիշը:
7. Kellogg’s Corn Pops
8. Soap Opera Digest
9. MySpace
Facebook, Twitter, Google+.... տեղ մնաց այստեղ MySpace-ի համար? Հազիվ թե: Այս սոց-ցանցը իր ժամանակին եղել է լավագունը, ամենաճանաչվածը և հայտնին: Սակային եկան "երիտասարդները" և անցան նրաից շատ առաջ: Մոռացուցյան մատնելով "ծեր" սոցցանցին:
10. Nokia
Sony Ericsson-ը միակ ապրանքանիշը չէր, որ չդիմացավ ճնշմանը: 24/7 Wall St.-ի կարծիքով կարող է հանգել նաև ...... Nokia-ն: Շատ հնարավոր է, որ Nokia-ն ընկնի մուրճի տակ, իսկ նրա գնորդները լինեն HTC-ին, Samsung-ը, LG-ին կամ նույն ինքը Microsoft-ը.
Դե ինչ արդեն իմացաք, թե որ բռենդներն են վտանգված, մնում է համբերատար սպասել, որպեսզի տեսնեք թե ինչ կլինի հետո.......
Շնորհակալություն դիտման համար: Հույս ունեմ հավանեցիք: